Reacties
Reacties 1 - 48 van 48
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Thijmen | Lijkt net het Colosseum | 22 jun. '24 |
| Annie | Dank je Thijmen | 22 jun. '24 |
| Thijmen | Leuk | 22 jun. '24 |
| Christel | Welkom thuis! 😘 | 20 jun. '24 |
| Ik | Welkom thuis!! | 20 jun. '24 |
| Ik | Lekker rustig daar. | 19 jun. '24 |
| Angele | Wat leuk dat Aimée en Fleur ook mee op vakantie waren… | 18 jun. '24 |
| Annie | Ja, begin van het einde 🫣 | 17 jun. '24 |
| Christel | Ai, geheugen testje nodig? | 17 jun. '24 |
| Angele | Leuke foto’s weer! | 15 jun. '24 |
| Annie | Nee, er doorheen gereden, ziet mooi uit! | 15 jun. '24 |
| Angele | Nog een wijntje gedronken bij de beroemde wijnranken? | 15 jun. '24 |
| Annie | De man achterop de auto. De auto rijdt 80 km per uur. | 14 jun. '24 |
| Vivian | Nu vraag ik me wel af wat de arbowet doet huiveren? | 13 jun. '24 |
| Annie | Alles komt weer goed 😉 | 13 jun. '24 |
| Christel | Wat een pech dag zeg | 13 jun. '24 |
| Angele | Precies, pizza is altijd een goed idee. Mooie plaatjes… | 13 jun. '24 |
| Christel | Pizza, goede troost voor een grote bui | 12 jun. '24 |
| Christel | Ontvangen. Check! | 10 jun. '24 |
| Vivian | Jazeker, komt goed aan! Nu nog even hopen op een zonnetje… | 10 jun. '24 |
| Annie | Vanmorgen was het niet echt strandweer maar vanmiddag… | 9 jun. '24 |
| Christel | Ziet er overal rustig uit daar | 9 jun. '24 |
| Annie | Nee, geleerd van jou🫣 | 9 jun. '24 |
| Angele | Stokbroodje oppeppen met olijfolie, precies zoals… | 9 jun. '24 |
| Christel | och toch, dat is niet goed moeke | 6 jun. '24 |
| Annie | Komt goed | 6 jun. '24 |
| Vivian | Oei, geblesseerd! Sterke | 6 jun. '24 |
| Christel | Wij ook nooit sinds ik uit huis ben | 5 jun. '24 |
| Annie | Zegt Angèle altijd als ik zeg dat wij gekookte aardappelen… | 5 jun. '24 |
| Christel | Alweeeer gekookte aardappelen??? | 5 jun. '24 |
| Christel | Lekker weertje daar volgens mij | 5 jun. '24 |
| Annie | Alleen maar even met de handjes gevoeld, schoenen… | 5 jun. '24 |
| Annie | Ja zeker en een mooi fietstochtje er naar toe | 5 jun. '24 |
| Angele | Leuk plaatsje! | 5 jun. '24 |
| Angele | 'waar Emile even het zeewater test: oké'… | 5 jun. '24 |
| Annie | Dank je 👋 | 4 jun. '24 |
| Thijmen | Wow echt een mooie stad O ja en gefeliciteerd met… | 4 jun. '24 |
| Annie | Wat leuk Thijmen dat je bij de club bent 🥰 | 4 jun. '24 |
| Thijmen | Veel plezier | 4 jun. '24 |
| Angele | Vroege vogels, vóór 8 uur wakker! 😉 Veel plezier… | 3 jun. '24 |
| Annie | Doen we 😘 | 3 jun. '24 |
| Vivian | Geniet ervan! | 3 jun. '24 |
| Christel | Mooie stad hè | 2 jun. '24 |
| Annie | Dag lieve Aimée, hoe gaat het met jou?🥰🥰🥰🥰 | 2 jun. '24 |
| Angele | Hallo oma en opa 🥰Aimée 🩵💜 | 1 jun. '24 |
| Angele | Goede reis! | 1 jun. '24 |
| Angele | Mooie foto’s en heerlijke blauwe lucht! | 1 jun. '24 |
| Christel | Dat ziet er uit als een mooi begin van de reis | 1 jun. '24 |


- Thijmen: Lijkt net het Colosseum
- Annie: Dank je Thijmen
- Thijmen: Leuk
- Christel: Welkom thuis! 😘
- Ik: Welkom thuis!!
Alle reacties »